marți, ianuarie 10

La Multi Ani! + VIDEO: Battleship (Behind The Scene)

In primul rand, vreau sa imi cer scuze, pentru absenta nemotivata din ultima vreme. Am fost putin cam ocupat, dar promit ca de acum nu va mai las.
In al doilea rand, vreau sa va urez La Multi Ani! Fie ca 2012 sa ne aduca multe succese, reusite si bucurii. Asta ii uram si Rihannei care si'a intrebat fanii pe Twitter care sa fie urmatorul single. Cele mai votate au fost ''Where Have You Been'', ''Roc Me Out'' si ''Talk That Talk'' (feat. Jay-Z). La scurt time, Rihanna a spus ca hotararea e luata, dar nu a confirmat nimic. De atunci, se speculeaza ca al treilea single de pe ''Talk That Talk'' ar fi chiar ''Talk That Talk'', dar intr'un remix impreuna cu Kanye West. Deocamdata, nimic confirmat.

Iar, acum sa trecem la ce am scris in titlu. Daca nu stiati, Rihanna joaca in filmul ''Battleship'', ce va fi lansat pe 18 Mai. Aceasta joaca rolul ''Raikes'' (se pronunta ''Raix). Pana la lansarea oficiala, avem un 'Behind The Scene' din care aflam caracterul personajului interpretat de RiRi.



PS 1: Aici si aici aveti trailer'ele oficiale ale filmului.
PS 2: Care vreti sa fie urmatorul single (din cele mentionate mai sus)? Eu vreau ''Where Have You Been".
PS 3: Imi cer scuze ca am sters paginile cu informatii despre albumele, videoclipurile si tatuajele Rihannei. Nici eu nu stiu cum am reusit sa fac asta. Promit ca pana saptamana viitoare vor putea fi vizualizate din nou.

2 comentarii:

  1. Super , abia astept filmul . La intrebarea a doua , am aceeasi parere ca tine 'Where Have you Been' va fi noul single.
    Engleza mea nu este foarte buna , eu nu am facut deloc lb.engleza nici pana in prezent , eu am invatat lb.engleza singur si mai traduc in proportie de 80%-90% fiecare melodie/videoclip , dar crede-ma ca mi-a fost aproape strain video-ul pe care l-ai pus , cred ca 2-3 fraze am inteles din el...restu nu prea si imi pare rau de asta ca nu pot comenta nimik in legatura cu clipul .

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld
    Ma bucur ca nu sunt singurul care vrea 'Where Have You Been' ca single. Cat despre videoclip, este descrisa Raikes ca o fata fara frica, care nu se teme de nimic.

    RăspundețiȘtergere